Afscheid - Reisverslag uit Duiven, Nederland van SaninKenia-Tanzania - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Duiven, Nederland van SaninKenia-Tanzania - WaarBenJij.nu

Afscheid

Blijf op de hoogte en volg

31 Augustus 2012 | Nederland, Duiven

Er is niets zo erg als afscheid nemen, van dierbaren, vrienden, collegae!
Vind ik zo moeilijk; is gewoon niet mijn ding, maar afscheid nemen is nou eenmaal een logisch gevolg op vertrek! En aangezien ik het lef heb deze stap te zetten, moet ik ook het lef hebben om afscheid te nemen!
Maar wat zal ik iedereen toch missen!!!

En als je dan blij bent dat het achter de rug is, wil ook ineens Jari, de labrador van Theo, er tussenuit knijpen!
Hoewel Jari oud is en allerlei kwalen heeft, verwacht je dit niet, niet nu!!!
Maar helaas, Jari eet en drinkt niet meer, ligt alleen maar apathisch te liggen. Duurt volgens mij niet lang meer! En eigenlijk denk ik dat het voor Jari zelf het beste is als dit snel afloopt.
Ik weet het, dit soort dingen gebeuren gewoon, maar shit, waarom nu??? Zal je missen lieve Jari!!!

In dit leven weet je niets zeker, maar 1 ding weet ik wel; ik kom morgen met rode, dikke opgezette ogen aan op Schiphol, stap in het vliegtuig en ga slapen, want ik ben moe, heel moe!!!


  • 31 Augustus 2012 - 21:24

    Nellie:

    Lieve Sandra,

    Gisteravond zag ik Jari al zo zielig liggen in de gang, en dacht nog het lijkt wel of de schat op sterven ligt. Ik zag het in zijn ogen. Tijdens het lezen van Afscheid ben ik halverwege maar gestopt met voorlezen aan Steph, want ik kreeg een flinke brok in mijn keel. Mooi geschreven San. Ik kan me voorstellen dat je geestelijk helemaal op bent. Lekker uitrusten in het vliegtuig en ga genieten van je nieuwe leven. Ik heb respect voor je lef!

    Liefs Nellie


  • 31 Augustus 2012 - 21:48

    Marcel:

    Sandra,

    Afscheid nemen is inderdaad waardeloos, maar.... je bent misschien wel ver weg maar in de gedachten heel dicht bij!
    Veel succes en veel plezier, dan komt het helemaal goed.

    Gr. Marcel.

  • 01 September 2012 - 19:26

    Josephine:

    Lieve Sandra,

    Afscheid nemen is natuurlijk altijd heel moeilijk ...en zeker nu, waarschijnlijk heeft Jari ook aangevoeld dat er iets staat te gebeuren ! Natuurlijk zou je hem niet willen missen.
    Ik kijk uit naar een berichtje van je reis en hoop natuurlijk dat je even bij kunt komen in het vliegtuig etc. een nieuw begin, en nogmaals het kan geen toeval zijn dat deze baan voor je beschikbaar was !Tevens natuurlijk alle respect, dat je toch deze stap neemt op een moment, dat een ander zou denken, ik ben op mijn bestemming, het is niet een beslissing die je elk moment neemt !
    Heb je Saul trouwens nog gesproken of gezien ? Toch nog even afscheid kunnen nemen, en dan de voorbereiding voor vertrek.

    Veel liefs, Josephine

  • 02 September 2012 - 12:14

    Gerrit Pleijter:

    Lieve Sandra,

    Zo, daar ben je dan.

    Misschien met betraande ogen, maar die mogen er gewoon zijn hoor. En het mooie van tranen is dat ze vroeg of laat een keertje drogen.

    En dan houd je je blik over. Je blik op de toekomst. En volgens mij wordt die heeeeeeeel moooooooi!!

    Drink wijn, Lach hard, duik diep, reis ver en als het toevallig allemaal net ff ietsjepietje anders loopt, dan kom je gewoon terug!! Kortom, wat kan je gebeuren!

    Alle liefs en goeds. Gerrit (je weet wel)

  • 09 Oktober 2012 - 12:45

    Ellen Vreugdenhil :

    Hallo Sandra,

    Je bent inmiddels al meer dan een maand in Afrika,ik ga nu je reisverslag lezen en reageer er dan op!!

    Ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe het met je gaat en vind je een kanjer maar dat weet je....!!

    Dikke knuf Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Duiven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 November 2012

Relaxen en nog eens relaxen!

09 November 2012

Zeg me waarom?

02 November 2012

Je maakt nog eens wat mee!

28 Oktober 2012

Terug naar Nederland

25 Oktober 2012

Dagelijks leven

Actief sinds 29 Aug. 2012
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 19269

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: