Dag Kenia, Hallo Tanzania - Reisverslag uit Duiven, Nederland van SaninKenia-Tanzania - WaarBenJij.nu Dag Kenia, Hallo Tanzania - Reisverslag uit Duiven, Nederland van SaninKenia-Tanzania - WaarBenJij.nu

Dag Kenia, Hallo Tanzania

Blijf op de hoogte en volg

28 September 2012 | Nederland, Duiven

Lieve mensen,

Het zit er bijna op in Kenia; zondag reis ik naar Mombasa, waar ik zal overnachten, om de volgende ochtend de bus te nemen naar Arusha.
Met Marriet afgesproken dat ze me daar zal oppikken.

Ik zal heel eerlijk zijn; het voelt wel heel dubbel.
De baan in Tanzania lijkt me echt hartstikke leuk, maar...........ik zal Kenia wel gaan missen, vrees ik!
Hoewel de tijd in Diani Beach vooral bestond uit ziek zijn, het was voor mij toch een supertijd!
Iedereen was zo lief en zorgzaam voor me, echt geweldig!

En Pauline was er natuurlijk; we hebben heerlijk kunnen bijkletsen, samen gelachen over wat we allemaal mee hebben gemaakt!
Helaas vertrekt Pauline zaterdag; wat zal ik haar gaan missen!!!

Ik zie er tegenop om dag te moeten zeggen; dag tegen Pauline, Joseph, Lesaka, Mike en niet te vergeten: Kasito!
Dag zeggen is niet mijn sterkste kant; het wordt tranen met tuiten, dat weet ik nu al, maar goed.....even tanden op elkaar, verstand op nul en overschakelen naar Tanzania, naar Stichting Twiga in Mto wa Mbu!!!

Liefs,

Sandra





  • 28 September 2012 - 14:07

    Mirjam L.:

    Hoi Sandra,

    Mamamia wat indrukwekkend wat je allemaal meemaakt in 1 maand... En wat n prachtige foto's. Ik wens je veel succes en plezier toe in Tanzania. Ik blijf je volgen.... En tja voor de roddels van Zyp moet je niet bij mij zijn....

    Liefs, Mirjam

  • 29 September 2012 - 11:50

    Nellie:

    Hallo Sandra,

    De tijd vliegt voorbij, weet je nog toen we in Doesburg op het terras zaten en dat jij zei wat duurt het nog lang voordat ik naar Kenia kan gaan....en nu vertrek je alweer naar Tanzania. Ik wens je een goede reis en kijk alweer uit naar je nieuwe verslag vanuit Tanzania. Sterkte met het afscheid nemen!

    Groetjes Nellie

  • 29 September 2012 - 15:08

    Gerrit:

    Hey Sandra,

    Nou, laat die tranen met tuiten dan maar komen..... Waarom ook niet.

    En als ze opgedroogd zijn: op naar Tanzania!!

    Wat een geweldig avontuur ga je tegemoet. Daar geloof ik helemaal in.

    Alles komt goed!

    Liefs, Gerrit


  • 30 September 2012 - 10:58

    Kim Lentjes:

    Heel veel sterkte met afscheid nemen......oei altijd een lastige.. Maak er iets moois van in Tanzania, waarschijnlijk als je daar een paar dagen bent, weet je weer waarvoor je ging! Hou vol en tot je volgende verhaal! xx

  • 09 Oktober 2012 - 13:25

    Ellen Vreugdenhil :

    Dag dappere Sandra,

    Tot nu toe vind ik het heel interessant,spannend,emotioneel om jou op deze manier te volgen(want dat blijf ik doen) hets een totaal andere wereld waar je nu bent ik ben blij dat je we opgeknapt bent en vind het zo fijn dat je ons verslag doet op een hele duidelijke manier!!!

    Dank daarvoor en ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat wat betrefd stoppen met roken zou dit ook een goede manier voor mij zijn haha......

    Op naar Tanzania dappere vrouw!!!!

    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Duiven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 November 2012

Relaxen en nog eens relaxen!

09 November 2012

Zeg me waarom?

02 November 2012

Je maakt nog eens wat mee!

28 Oktober 2012

Terug naar Nederland

25 Oktober 2012

Dagelijks leven

Actief sinds 29 Aug. 2012
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 19271

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: